The Street: It's all behind now... or is it?!

Tuesday, December 30, 2014

It's all behind now... or is it?!

    Nu cred ca sunt genul care face retrospective, nu o sa aduc vorba despre ce s-a intamplat anul acesta, despre realizari sau esecuri. Lucrurile astea mi se par demoralizante, deprimante si nu au niciun sens pentru mine.Ce a fost a trecut.

    Dar n-au trecut asa pur si simplu ci au lasat urme. Fiecare lucru sau actiune, fiecare vorba  are urmarile sale, iti modeleaza viitorul asa ca niciodata nu voi putea spune ca ceva nu s-a intamplat, nu pot ascunde sau ignora, pentru ca repercursiunile imi modeleaza viitorul. Fiecare lucru are o insemnatate pe care poate o stii doar eu daca nu aleg sa le impartasesc cu altii, dar absolut orice s-a intamplat in trecut m-a adus astazi aici. Imi place sa cred ca fiecare lucru pe care il facem sau il spunem ne modeleaza si astfel suntem intr-o continua schimbare si evolutie (de preferat).

    Fiecare poza pe care am postat-o pe blog are in spate o amintire pe care o retraiesc de cate ori privesc fotografia. O vorba, o gluma, o situatie de care acum imi aduc aminte cu placere. La fel si cu hainele... fiecare bluza a fost purtata intr-o anumita zi, fiecare freza mi-a adus o replica,  fiecare pereche de pantaloni a sters praful de pe un anumit scaun (sau bordura :) ) si sa nu mai vorbim de pantofii care m-au purtat prin atatea locuri anul acesta. In unele locuri am fost impreuna cu multi oameni dragi mie, in altele am fost doar eu si ei (pantofii) si asa o sa ramana, doar noi vom sti unde am fost ce si ce am facut ;)

    Aventuri noi vor urma, multe si multe, unele placute si altele mai putin, dar asta e, trebuie sa dam si cu capul ca sa aflam ce ne doare.

I was wearing Zara shirt and jeans and shoes from a local boutique!  










3 comments :

  1. Such an elegant shirt!

    Happy Holidays / Καλές γιορτές :)

    ReplyDelete
  2. Love the blouse and you have a lovely blog. Would you like to follow each other on GFC? :)

    http://checkinonline.blogspot.pt

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...