The Street: It used to be summer all day, every day!

Sunday, September 21, 2014

It used to be summer all day, every day!

   Poate mai e loc pentru o ultima postare de vara... Asa, sa tragem putin de timp. Doar ce m-am intors dintr-o scurta vacanta de vara (dar despre asta va povestesc mai multe data viitoare). Ma tot uit pe geam in timp ce pregatesc postarea si-mi dau seama ca pozele mele sunt din alt film... In speranta ca voi mai aveti soare si 20 si ceva de grade va las sa va bucurati de pozele mele insorite :)

    Mai jos sunt cateva poze pe care le-am facut intr-o dupa-amiaza prin port.
Cea mai dificila parte a sedintei foto?? Convinge-o pe Antonia sa iasa din cadru... lucru foarte greu de realizat in ultimul timp. Desi nu este printre lucrurile mele preferate, i-am facut pe plac si mai jos gasiti si o poza cu ea :)

I was wearing all Zara!











No comments :

Post a Comment

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...