The Street: Cozy outfit!

Tuesday, October 15, 2013

Cozy outfit!

[EN] This a sweater/dress perfect for this weather. The only problem whit it is that I don't know where to wear it. I can't wear it to the office, I can't wear it to the movies, or when I meet my friends, or going shopping, actually I can't wear it   anywhere that is inside. And since I rarely go out for walks I only had a chance to wear it for two photoshoots (first one was in December last year).



[RO] Inca o rochie/pulover pe care m-am hotarat sa-o vand.   Imi place foarte mult culoarea, textura si faptul ca poate fi purtata atat ca rochie cat si ca pulover, dar din pacate avand in vedere ca nu-mi petrec prea mult timp in aer liber nu am cand s-o port.

    Decat s-o tin ascunsa inca un an cred ca ar fi mai bine daca cineva i-ar face cinstea cuvenita si ar scoate-o la plimbare mai des.

   In schimb cizmele au o alta poveste... Le-am comandat de pe internet si am constatat ca nu prea imi sunt bune, imi sunt putin mici. :) M-am chinuit eu de vreo 2 ori in ele pana am simtit ca-mi amortesc picioarele (things I do for fashion) dar nu cred ca ar fi cinstit nici pentru picioarele mele, care cred ca merita mai mult, nici pentru cizme care sunt foarte frumoase - nici ele nu merita sa fie uitate intr-o cutie in dressing.

Preturile pentru cizme si rochie le gasiti AICI!

I was wearing Zara dress and Forever 21 boots!








1 comment :

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...