The Street: The Street has rebranded!

Wednesday, April 3, 2013

The Street has rebranded!

[EN]   Hey you all!
     As you have probably already seen, "The Street" has a new face. So I would like to celebrate this with a new contest. I'll tell you more about it next week.
 
    Until then I would appreciate a feedback from you regarding this new interface. I hope you like it, and if not, don't hesitate to tell me so I could improve it.

   About my outfit, This something I wore this weekend for a peace of cake and a coup of coffee with my friend Miha. By the way, let's encourage Miha because she just start blogging and we all know how difficult   is to make yourself heard at first. Visit her blog Color Your Life!

I was wearing Burberry coat, Zara pants and turtleneck sweater and Pour la Victoire pumps.












[RO]  Salut!
   
    Dupa cum vedeti "The Street" si-a schimbat "hainele". As vrea sa sarbatoresc acest lucru cu un nou concurs, dar cred ca despre asta voi vorbi mai mult saptamana viitoare. Pana atunci as aprecia foarte mult parerea voastra despre noua interfata a blogului. Daca va place, si daca nu sa ma ajutati sa o imbunatatesc.

    Cat despre tinuta, asta am purtat weekend-ul trecut. M-am intalnit cu prietena mea Miha la o ceasca de cafea si o prajitura. Apropo de Miha, as vrea sa o incurajati pentru ca de cateva saptamani are si ea un blog: Color your life! Abordeaza o gama mult mai vasta de subiecte si cu siguranta la un moment dat va veti regasi in postarile ei.

14 comments :

  1. I think that the new face,is awesome, it's really fitting your blog and also is very bright.Thanks for the encouragement!:*

    ReplyDelete
  2. foarte draguta tinuta!! pupici :)

    http://therubberdoll.com/

    ReplyDelete
  3. cute beckground! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  4. Hello! My name is Wendy and I'm Portuguese :) I also have a blog and would like to follow me: what if I want to http://theotherprincess.blogspot.pt/ then head back, just warn you, because I always do it :)
    Thank you! Kisses! (I'm too highly grateful if you follow)

    ReplyDelete
  5. Pantofii sunt incredibili!! Felicitari si pentru outfit este super elegant!

    Te invit sa arunci o privire in dulapiorul meu: Shop My Closet

    ReplyDelete
  6. Felicitari pentru rebranding! Cu siguranta aceasta interfata este mult mai friendly si profi fata de cea veche, dar cel mai important este faptul ca se potriveste foarte bine stilului tau!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult pentru feedback! Ma bucur ca asta e parerea ta.

      Delete
  7. E foarte prietenoasa aceasta interfata, nu e obositoare ai ales bine culorile si din ce am putut citi pe blogul tau te ricepi la a scrie! Tine-o tot asa!

    ReplyDelete
  8. imi plac mai multe pozele cu o alura retro:)

    eleganta, ca de obicei!

    Pupici,
    Silvia

    ReplyDelete
  9. Cel mai mult îmi place fontul, este foarte plăcut la vedere. Schimbarea este foarte bună.

    ReplyDelete
  10. Beautiful classy look <3

    www.universeandyou.com.br

    xoxo from Japan

    ReplyDelete
  11. So chic! I love this outfit. xx

    - Victoria
    www.VICKITAS.com

    ReplyDelete
  12. you look great! lot's of love : ))

    www.outgoingtaste.wordpress.com

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...