The Street: Soft rain

Wednesday, February 27, 2013

Soft rain

     Ultimele zile au aratat precum in fotografii. Cerul era innorat si atmosfera era incarcata. Mai toata ziua  ploua usor , chiar daca umbrela nu era necesara tot timpul. Dar am auzit ca se anunta zile mai frumoase incepand de maine.

    Venind ieri de la o intalnire de afaceri, m-am intalnit cu o prietena si am avut timp sa facem cateva fotografii inainte sa-mi continui drumul, pentru ca ma grabeam destul de tare. Nu pregatisem tinuta asta pentru a fi fotografiata ci am gandit-o ca pe ceva business casual  pentru intalnirea mea. Vesta o am de pe vremea cand eram insarcinata si am purtat-o pana in ultimul moment al sarcinii (imaginati-va cum se mula pe burta :)) ). Face parte din categoria hainelor pe care le-am cumparat pentru a le purta pe perioada sarcinii, dar se pare ca arata foarte bine si fara o burta imensa sub ea.

    Ce e nou in tinuta mea? Geanta! Si sunt foarte mandra de ea. Data viitoare o sa incerc sa o pun mai bine in valoare.

Va doresc zile insorite! Pe data viitoare!

I was wearing Zara coat and trousers, Mango vest, Tommy Hilfinger shirt, Aldo shoes and Musette bag.

















English summary:

     We had a few rainy dais. I ran into a friend of mine the other day, when I was returning from a business meeting, and took these pictures. So, the weather outside (it was raining) excuse my hair (I hate frizzy hair), and the fact that I wasn't thinking I was going to take photos that day excuse my lack of attention to the details (you can see my phone in my pocket, and my shoes are a little bit dirty from the puddles).
But what do you think about my new bag? I love it! You'll see more of it from now on.

Have a sunny day! See ya!

13 comments :

  1. Let me tell you that I love your bag! :D

    ReplyDelete
  2. Vai cat de superba e geanta<3 iar tu esti o frumoasa:)
    pup

    ReplyDelete
  3. Imi place jacheta la nebunie!! Culoarea, croiul, e perfecta!

    Te pup!!

    ReplyDelete
  4. Place mult geaca, you are so office cool!

    Check my new post!

    XO, Dia.

    www.peach-punch.com

    ReplyDelete
  5. frumoasa tinuta, geanta imi place maxim!

    ReplyDelete
  6. What a great outfit! I do like your oxblood coat =]


    Yellow Blog [blog design] - http://yellowblog.storenvy.com
    [One-of-a-kind & non-exclusives blog designs for the best price]
    ~ Visit my blog for blogging tips!

    ReplyDelete
  7. Nice bag and i also love the shoes!:)

    ReplyDelete
  8. love the pop of oxblood. xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  9. Carrément canon la tenue !
    J'adore ton blog :)
    Tu es vraiment belle


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  10. You look so elegant and sophisticated!!
    Kisse from Paris

    http://www.frenchinlosangeles.com/

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...